logo-small

Na uvjete poslovanja i korištenja stranice www.sarenikutak.hr i sklapanja ugovora na daljinu putem sredstva daljinske komunikacije primjenjuju se prvenstveno ovdje navedeni Uvjeti poslovanja i korištenja, osim u slučaju da se ugovorene strane (Prodavatelj i Kupac) ne dogovore drugačije. Uvjeti poslovanja i korištenja podliježu Zakonu o zaštiti potrošača (NN 41/14) te Zakonu o obveznim odnosima (NN 35/05 i NN 41/08). U uvjetima poslovanja i korištenja možete pronaći i:
OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA, STANDARDNI INFORMACIJSKI OBRAZAC ZA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA


Šareni kutak d.o.o., Kaštelska 30, 40000 Čakovec, Hrvatska, tel: 040/ 360 194, upisana kod trgovačkog suda u Varaždinu – MBS: 070098921. Temeljni kapital: 20.000,00 kn uplaćen u novcu. Član uprave društva: Dragutin i Željka Prprović. Račun kod Privredna banka Zagreb d.d.: HR8923400091116042797, www.sarenikutak.hr, e-mail: info@sarenikutak.hr Pri naručivanju proizvoda sredstvima daljinske komunikacije Kupac će odmah biti upoznat sa svim propisanim podacima iz članka 57. sukladno članku 66. točka 2. Zakona o zaštiti potrošača i dostavit će se ova predugovorna obavijest i standardni informacijski obrazac za jednostrani raskid ugovora.


CIJENE PROIZVODA I USLUGA istaknute na Internet stranicama, reklamama i u katalozima izražene su u eurima i u njih je uračunat PDV. U cijene proizvoda nisu uključeni troškovi dostave. Cijene, uvjeti plaćanja i akcijske ponude vrijede isključivo u trenutku narudžbe i/ili plaćanja i mogu se promijeniti bez prethodne najave.


TROŠKOVI DOSTAVE – dostava je besplatna za narudžbe iznad 70,00€. Za narudžbe manje od 70,00€ dostava se plaća 4€.
Šareni kutak d.o.ozadržava pravo pogreške u opisu i fotografiji, te reklamnom prikazu proizvoda. Sva prava kupca na reklamacije i povrate opisana su u ovim uvjetima.


NAČINI PLAĆANJA
Naručenu robu moguće je platiti na tri načina:

  1. Plaćanje pouzećem: Iznos računa podmirujete u gotovini prilikom preuzimanja paketa.
  2. Internet bankarstvo:  Mogućnost plaćanja preko banke ili e-bankinga po ponudi.
  3. Kartično plaćanje: Iznos narudžbe plaćate prilikom narudžbe preko servisa CorvusPay.

RAČUN Račun za narudžbu dostavljamo u pošiljci zajedno s robom ili na mail iz narudžbe.


ISPORUKA PROIZVODA:
Kad primimo vašu narudžbu, odnosno Vašu uplatu (ako se odabire način plaćanja internet bankarstvo), naručenu robu predat ćemo na dostavu dostavnoj službi GLS, DPD ili Overseas.


PODRUČJE DOSTAVE
Robu dostavljamo na cijelo područje Republike Hrvatske.


TROŠAK DOSTAVE
Cijena dostave za narudžbe unutar Republike Hrvatske je besplatna za sve narudžbe iznad 70,00€. Za narudžbe manje od 70,00€ dostava se plaća 4€.


VRIJEME ISPORUKE
Proizvodi se pakiraju na način da prilikom transporta postoji minimalna mogućnost oštećenja. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.
Prodavatelj će poslati paket unutar 2 – 4 radna dana. Nakon zaprimanja robe od strane dostavne službe, pošiljka u pravilu stiže na kućnu adresu u roku od 1 (jednog) radnog dana, osim u posebnim slučajevima (otoci, itd.) Za dostavu na otoke molimo pogledati raspored dostave na ovom linku.
Obavezujemo se da ćemo vašu narudžbu pravovremeno isporučiti, ukoliko ste vaše podatke ispunili u potpunosti točno i istinito, a najkasnije u zakonom propisanom roku od 30 dana. Ukoliko se pojavi nemogućnost isporuke odabranog proizvoda zbog toga što proizvod nemamo na zalihi ili ga više ne možemo naručiti dužni smo kupca obavijestiti pisanim, a kupac ima pravo odustati od narudžbe/ugovora ili pristati na naknadni rok za isporuku. Sve naručene artikle nastojat ćemo isporučiti u jednom paketu. Ukoliko to zbog stanja zaliha neće biti moguće, zadržavamo pravo isporuke u više pošiljaka.
Nakon što dostavna služba zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.
Za svaku pošiljku primatelj ovjerava i potpisuje dostavnu listu po primitku pošiljke. Sukladno odredbama Zakona o obveznim odnosima, ovjerom dostavne liste od strane primatelja smatra se da je pošiljka uručena u neoštećenom stanju i nakon toga je prijevoznik oslobođen bilo kakve naknadne odgovornosti.
Ako primatelj ne postoji na navedenoj adresi ili je adresa nepoznata, dostavna služba će pokušati stupiti u kontakt s primateljem kako bi se dogovorili o točnom vremenu i eventualno drugoj adresi dostave. U slučaju nemogućnosti isporuke pošiljka se vraća nama.
Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani uz isporuku.
U slučaju da kupac ne primi robu u očekivanom vremenu ima pravo obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele daljnje radnje sa svrhom što bržeg i boljeg rješavanja nastale situacije.
Troškove dostave možete provjeriti u svojoj košarici tj. prilikom kupovine proizvoda putem našeg web shopa.


REKLAMACIJE PROIZVODA se priznaju samo uz predočeni račun kao jedini dokaz kupnje.
Slipovi kartica i slične potvrde ne mogu zamijeniti račun.
U slučaju reklamacije proizvoda zbog nedostataka ili skrivenih mana, proizvod pošaljite na adresu: Šareni kutak d.o.o., Kaštelska 30, 40000 Čakovec,  ili nas kontaktirajte na broj telefona: 099 415 3809 kako bi dogovorili povrat.


PRAVO NA JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA
Samo Kupac koji je sklopio Ugovor na daljinu (Internet trgovina ili kupovina putem telefona) može raskinuti ugovor ne navodeći razlog za to (Članak 72. ZZP), u roku četrnaest (14) dana od primitka robe, uz pretpostavku da je prije toga dobio potvrdu prethodne obavijesti. Ukoliko kupac s ugovorom na daljinu nije dobio potvrdu prethodne obavijesti o mogućnosti jednostranog raskida ugovora, pravo kupac za jednostrani raskid ugovora je 12 mjeseci.
U slučaju da koristi svoje pravo, kupac snosi trošak vraćanja robe i mora je vratiti u roku od 14 dana (Članak 77. ZZP). Kupac isto tako snosi trošak svakog umanjenja vrijednosti robe (Članak 77.ZZP) (otpakirana roba, izgubljena dokumentacija i dijelovi, oštećenja, korištenje robe i slično), osim onoga koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti.
Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor.
Ostala prava i obveze su navedene u Standardnom Informacijskom Obrascu za jednostrani raskid ugovora te u Uvjetima korištenja.


OBAVIJEST O NAČINU PISANOG PRIGOVORA POTROŠAČA
Sve prigovore sukladno članku 10. Zakona o zaštiti potrošača (N.N. 41./2014.), možete poslati putem pošte ili elektroničke pošte.


Načini podnošenja prigovora:

Kako bi Vam sukladno članku 10. stavak 5. Zakona potvrdili primitak pisanog prigovora, a zatim i na isti odgovorili, molimo Vas da navedete točne podatke za primitak istog.
Odgovor na Vaš prigovor zakonski moramo dati u pisanom obliku najkasnije u roku 15 dana od dana primitka prigovora.
Ukoliko prihvaćate uvjete korištenja, prihvaćate i Opće uvjete poslovanja. Šareni kutak d.o.o zadržava pravo izmjene ovih uvjeta i pravila bez prethodne najave. Uvjeti poslovanja su sukladni zakonima Republike Hrvatske. U slučaju eventualnog spora trgovac i potrošač će spor riješiti mirnim putem, a ukoliko nije moguće nadležan je sud u Čakovcu.