logo-small

Česta pitanja

Česta pitanja o kupovini

Svi artikli na web shopu s oznakom ”na zalihi” su raspoloživi. Ukoliko se ispostavi da sustav nije ažurirao stanje pojedinog proizvoda, kontaktirat ćemo Vas te dogovoriti želite li neki drugi proizvod ili odustajete od kupovine.

Cijene na webshopu Šarenog kutka se automatski generiraju iz naše baze artikala, tako da će u najvećem broju slučaja biti točne. Za svaku provjeru možete nas kontaktirati na info@sarenikutak.hr ili putem kontakt telefona navedenih na web stranici.

Ne brinite! Ponovno ispunite narudžbenicu na web shop-u s ispravnim podacima te nam ju pošaljite. U polje “Bilješke uz narudžbu” navedite “Ispravak”, a naši djelatnici će samo posljednju narudžbu smatrati važećom.
 

Da, možete platiti sljedećim karticama.

  • American Express®, Visa, MasterCard®, Diners i Maestro® jednokratno
  • American Express® kreditnom karticom do 12 rata
  • Diners kreditnom karticom do 12 rata
  • MasterCard® i Visa kreditnim karticama Zagrebačke banke do 12 rata
  • Visa Inspire i Maestro® karticama Privredne banke Zagreb do 12 rata

Prilikom naručivanja proizvoda obavezno u bilješkama navedite da je paket poklon. Račun ćemo tada poslati na Vašu email adresu navedenu u narudžbi.

Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke tvrtke (ime, adresa, OIB).
 

Roba se otprema kroz 2 – 4 radna dana . Paket stiže na kućnu adresu najčešće 1 (jedan) radni dan nakon slanja (izuzetak su otoci). Za dostavu na otoke molimo pogledati raspored dostaveNa dan dostave zaprimit ćete SMS s okvirnim vremenom dostave na broj mobitela koji ste naveli u narudžbi.

Da. Naša dostavna služba je DPD, GLS, Overseas, a raspored vožnje na otoke možete pogledati na Raspored dostava – otoci. Ukoliko niste pronašli Vaš otok na ovoj listi, molimo kontaktirajte nas na 099/ 415 3809. Dostava je besplatna za narudžbe iznad 70,00€. Za iznose manje od 70,00€ plaća se 4€.

Ako poslana roba ne stigne u očekivanom vremenu, pošaljite nam email na info@sarenikutak.hr te ćemo provjeriti sa dostavnom službom gdje je zapelo. Za narudžbe na otoke dostava u pravilu traje nešto duže. (Raspored dostave na otoke)

Ukoliko ste našli skrivene mane na robi ili je oštećena prilikom transporta i reklamirali je u roku od 14 dana, dogovorit ćemo s Vama zamjenu robe ili povrat sredstava. Više pročitajte u rubrici POVRAT.

Svako pitanje vezano uz reklamacije i povrate možete nam uputiti na reklamacije@sarenikutak.hr.

Naše stručno osoblje ulaže maksimalne napore u održavanju informacija ažurnima i točnima. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. U slučaju bilo kakve promjene vezane uz naručeni proizvod, obvezujemo se kontaktirati kupca te ga obavijestiti o nastalim promjenama. Za sve dodatne informacije kontaktirajte voditelja web prodaje na info@sarenikutak.hr.

Svi podaci o korisnicima su dostupni samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje redovnog poslovanja (slanje ponuda, newslettera). Svi djelatnici poduzeća Šareni kutak d.o.o. odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Šareni kutak d.o.o. se obavezuje na čuvanje i tajnost osobnih podataka kupaca, koje smo prikupili prilikom aktivnosti na stranici (newsletter, narudžba proizvoda). Web stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi poduzeće Šareni kutak d.o.o. te služe kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke.

Ukoliko želite dobivati obavijesti, možete se prijaviti na naš newsletter koji se nalazi dolje u desnom kutu naše stranice. Potrebno je samo unijeti e-mail adresu, ime i prezime te kliknuti ”Prijava”.