Ovim tekstom utvrđuju se postupak naručivanja, plaćanja, isporuke te reklamacije proizvoda koji su ponuđeni na stranicama tvrtke Šareni kutak d.o.o., Kaštelska 30, 40000 Čakovec.

Uvjete poslovanja u PDF-u možete preuzeti ovdje.

Prodavatelj je tvrtka Šareni kutak d.o.o., Kaštelska 30, 40000 Čakovec, a kupac je osoba koja naručuje proizvode ponuđene na stranici te izvršava plaćanje internet bankarstvom (e-bankingom), općom uplatnicom (virmanom), pouzećem (plaćanje prilikom preuzimanja) ili PayPal-om (Visa, Mastercard, American Express).

NARUDŽBA

Kupac naručuje proizvod ili proizvode na način da popuni narudžbu u za to predviđenim obrascima – pritiskom na određeni proizvod te spremanjem istog u košaricu. Roba se smatra naručenom u trenutku kada kupac odabere način plaćanja, potvrdi ga te pošalje narudžbu.

Time završava proces narudžbe nakon čega će djelatnici poduzeća Šareni kutak d.o.o. provesti narudžbu te poslati paket na dostavu.

Sve cijene su izražene s PDV-om u valuti Hrvatska kuna (kn).

PLAĆANJE

Na našem webshopu nudimo mogućnost plaćanja putem:

  • internet bankarstva (e-banking)
  • kartično plaćanje (preko servisa CorvusPay)
  • pouzeća (gotovina prilikom preuzimanja paketa)
  • PayPal-a (Visa, Mastercard, American Express).

S obzirom da Paypal ne podržava hrvatsku kunu (HRK) kao valutu, koristi se stopa konverzije u eure (€) – 7,5. Troškovi dostave su uključeni u cijenu, osim ako to nije drugačije određeno te su vidljivi tijekom procesa plaćanja.

Ukoliko odaberete internet bankarstvo ili opću uplatnicu kao način plaćanja, na email naveden u narudžbi zaprimiti ćete sve podatke potrebne za uplatu. Paket šaljemo nakon što uplata bude vidljiva na računu poduzeća ili nam možete poslati potvrdu na info@sarenikutak.hr.

ISPORUKA

Dostava je BESPLATNA za sve narudžbe!

Dostavna služba s kojom surađujemo je GLS d.o.o. (General Logistics Systems Croatia d.o.o.)

Proizvodi se pakiraju na način da prilikom transporta postoji minimalna mogućnost oštećenja. Prilikom preuzimanja kupac je dužan provjeriti stanje pošiljke te u slučaju oštećenja odmah reklamirati proizvod dostavljaču. Prodavatelj se odriče svake odgovornosti u vezi oštećenja koja mogu nastati tijekom dostave.

Prodavatelj se obvezuje poslati pošiljku kupcu u roku od 2 (dva) radna dana od trenutka narudžbe, odnosno zaprimanja potvrde plaćanja ili vidljive uplate na račun tvrtke.

Nakon zaprimanja robe od strane dostavne službe, pošiljka u pravilu stiže na kućnu adresu u roku od maksimalno 2 (dva) radna dana, osim u posebnim slučajevima (otoci, itd.)

Za dostavu na otoke molimo pogledati raspored dostave na ovom linku.

U slučaju da kupac ne primi robu u očekivanom vremenu ima pravo obavijestiti prodavatelja kako bi se poduzele daljnje radnje sa svrhom što bržeg i boljeg rješavanja nastale situacije.

Nakon što dostavna služba zaprimi pošiljku od strane prodavača, prodavač više nije odgovoran za daljnji tijek isporuke i eventualna kašnjenja te probleme koji mogu nastati u vezi daljnje manipulacije i isporuke robe.

Ako kupac odbije primiti robu koju je naručio, prodavatelj ima pravo tražiti od kupca naknadu svih troškova koji su vezani uz isporuku.

Troškove dostave možete provjeriti u svojoj košarici tj. prilikom kupovine proizvoda putem našeg web shopa.

Za sve ostale informacije stojimo Vam na raspolaganju!

JAMSTVO

Dajemo jamstvo na sve proizvode, a uz svaki kupljeni proizvod dobivate garanciju na rok od 12 mjeseci.

Kao potrošač, prema Zakonu o obveznim odnosima čl. 400. – 429, imate pravo na popravak štete, odnosno zamjenu proizvoda u slučaju da unutar 24 mjeseci od preuzimanja proizvoda primijetite materijalni nedostatak proizvoda. Ukoliko ništa od toga nije moguće, vratiti ćemo Vam plaćeni iznos proizvoda.

REKLAMACIJE I POVRAT

Kupovinom u internet trgovini „Šareni kutak“ ostvarujete maksimalno jamstvo da ćete dobiti vrijednost za Vaš novac. Ukoliko neki proizvod ima skrivenu manu – vraćamo novac!

Prodavatelj se obavezuje isporučiti proizvod koji je tehnički ispravan te odgovara opisu proizvoda koji se nalaze na web stranicama tvrtke Šareni kutak. Slika koja ilustrira proizvoda na internet stranici ne mora odgovarati stvarnom izgledu proizvoda (nijanse boje, postavke monitora, itd.)

 JEDNOSTRANI RASKID UGOVORA I POVRAT

Sukladno Zakonu o zaštiti potrošača, u slučaju kupovine na daljinu, ugovor možete jednostrano raskinuti u roku od 14 dana bez navođenja razloga.
Da biste mogli ostvariti pravo na jednostrani raskid ovoga Ugovora, morate nas obavijestiti o svojoj odluci prije isteka roka i to izjavom poslanom poštom, telefaksom ili elektroničkom poštom. U odluci ćete navesti svoje ime i prezime, adresu, broj telefona, adresu elektroničke pošte, a možete koristiti i našu kontakt formu, odnosno primjerak obrasca za jednostrani raskid ugovora.

Ugovor možete jednostrano raskinuti koristeći spomenuti obrazac ili putem bilo koje druge nedvosmislene izjave u kojoj izražavate svoju volju da raskinete ugovor.

Rok za jednostrani raskid kreće 14 dana od dana kada je Vama ili trećoj osobi koju ste Vi odredili, a koja nije prijevoznik, isporučena roba koja je predmet ugovora.

Proizvodi koje vraćate, moraju pri povratu biti potpuno neoštećeni, u nepromijenjenoj količini, te u ambalaži u kojoj ste ih zaprimili zajedno s računom i garancijom.

Povrat robe isključuje robu koja je korištena i/ili kojoj je vidljivo oštećena ambalaža.

U slučaju jednostranog raskida, izvršit ćemo povrat novca koji smo od Vas primili najkasnije u roku od 10 dana od dana kada smo zaprimili Vašu odluku o jednostranom raskidu ugovora te utvrdili da je proizvod vraćen bez oštećenja. Ovo vrijedi za slučajeve kad niste odabrali neki drugi proizvod za zamjenu.

Povrat novca biti će izvršen na Vaš račun, odnosno na neki drugi način u dogovoru s Vama. U slučaju da pristajete na drugi način povrata plaćenog iznosa, ne snosite nikakve dodatne troškove. Povrat novca možemo izvršiti tek nakon što nam roba bude vraćena u stanju u kakvom ste je zaprimili. (tj. bez većih oštećenja)

Robu vratite bez nepotrebnog odgađanja i najkasnije u roku od 4 dana od slanja Vaše odluke o jednostranom raskidu ugovora. Prema Zakonu o zaštiti potrošača dužni ste sami snositi izravne troškove povrata proizvoda ako koristite svoje pravo na jednostrani raskid ugovora. U slučaju da ste naručili robu i odbili je primiti bez razloga (ambalaža nije oštećena), Šareni kutak d.o.o. ima pravo oduzeti Vam od uplaćenog iznosa kupoprodajne cijene iznos izravnih troškova povrata proizvoda (trošak povrata je 35,00 kn).

Odgovorni ste za svako oštećene/umanjenje vrijednosti robe koje je rezultat rukovanja robom, osim onog koje je bilo potrebno za utvrđivanje prirode, obilježja i funkcionalnosti robe.

Potvrdu primitka obavijesti o jednostranom raskidu ugovora dostavit ćemo Vam, bez odgađanja, elektroničkom poštom.

ZAMJENA PROIZVODA

Ukoliko je razlog zamjene oštećeni ili neispravan proizvod, zamjena ide na trošak poduzeća Šareni kutak, a ukoliko je riječ o zamjeni proizvoda zbog želje kupca, kupac šalje robu na naše skladište o svom trošku (trošak povrata je 35,00 kn).

Šareni kutak d.o.o. će na osnovu zahtjeva za zamjenu, korisniku zamijeniti proizvod s novim u maksimalnom roku deset (10) dana od datuma primitka vraćenog proizvoda na skladište. U slučaju da se zamjenski proizvod ne može isporučiti, moguć je samo povrat sredstava.

Povrat možete poslati poštom na adresu:

Šareni kutak d.o.o.
Kaštelska 30, Pribislavec
40000 Čakovec

Prodavatelj nije odgovoran za eventualna oštećenja i ostale obveze koje se nalaze u domeni dostavne službe.

ONLINE RJEŠAVANJE SPOROVA (vrijedi od 15. 2. 2016.)

Regulativom EU od 15. 2. 2016. diljem cijele Europske unije sporove vezane uz online kupnju moguće je riješiti putem platforme kojoj možete pristupiti na sljedećoj adresi – http://ec.europa.eu/odr

Za sva pitanja i zahtjeve u vezi kupljenih proizvoda ili naše usluge molimo da nas kontaktirate na info@sarenikutak.hr.

IZJAVA O ZAŠTITI OSOBNIH PODATAKA

Poduzeće Šareni kutak d.o.o. se obvezuje pružati zaštitu osobnih podataka kupaca, na način da prikuplja samo osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza.

Poduzeće Šareni kutak d.o.o. informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora u upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje.

Podaci o korisnicima se prikupljaju prilikom narudžbe artikala na web shopu, slanja upita, odnosno telefonskog kontaktiranja. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje poslova.

Svi djelatnici poduzeća Šareni kutak d.o.o. odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

 PRAVO NA OTKAZIVANJE NARUDŽBE

I trgovac (Šareni Kutak) i kupac mogu iskoristiti pravo na raskid ugovora (otkaz narudžbe) prije slanja robe na isporuku, uz povrat prethodno uplaćenih sredstava. Ukoliko trgovac (Šareni Kutak) iz bilo kojeg razloga ne može isporučiti plaćenu robu, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana. Ukoliko kupac odluči raskinuti ugovor (otkazati narudžbu) prije nego je roba poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana. Ukoliko kupac odluči otkazati narudžbu nakon što je ista poslana na isporuku, povrat sredstava će biti izvršen u roku tri (3) radna dana nakon povrata iste robe od strane kupca, umanjen za trošak dostave.

OBAVIJEST O NAČINU PODNOŠENJA PRIGOVORA POTROŠAČA

Sukladno čl. 8. st. 2. Zakona o zaštiti potrošača (Nar. nov., br. 79/07., 125/07. -isp., 79/09. i 89/09. -isp.) i čl. 10. istog zakona obavještavamo potrošače da prigovor mogu dostaviti u pisanom obliku na adresu:
Šareni kutak d.o.o., Kaštelska 30, Pribislavec, 40000 Čakovec
ili na e-mail adresu: info@sarenikutak.hr
Odgovor na vaš prigovor poslati ćemo Vam u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Stoga, molimo da nam u prigovoru navedete ime i prezime, te adresu za dostavu odgovora.

Informacije o tvrtki:

Šareni kutak d.o.o. za uvoz i proizvodnju igračaka
Kaštelska 30,
40000 Čakovec

Adresa elektroničke pošte:

info@sarenikutak.hr

Info telefon:

040/ 360 194
097/ 765 6544
099/ 415 3809

Webshop je otvoren za narudžbe od 0-24, a pitanja vezana uz web kupovinu možete slati na email info@sarenikutak.hr
Tvrtka upisana u trgovački registar:
Trgovački sud u Varaždinu / MBS: 070098921 / OIB: 58247194538
PRIVREDNA BANKA ZAGREB D.D.
Broj računa: 2340009-1116042797
IBAN: HR8923400091116042797
Iznos temeljnoga kapitala društva: 20.000,00 kn / u cijelosti uplaćen u novcu
Član društva: Dragutin Prprović
Član društva: Željka Prprović
Osoba ovlaštena za zastupanje: Dragutin Prprović
Navedeno možete vidjeti na ovom linkuŠareni kutak

OPĆENITO

Kupac snosi odgovornost za točnost i potpunost unesenih podataka prilikom kupnje.

Mail adresa putem koje ste nam slali upit, odnosno ostavili u narudžbi, koristiti ćemo kako bi Vas obavijestili o novostima i popustima. Ako ne želite primati mailove od nas, na kraju svakog maila postoji link odjavu ili možete nam poslati mail s naznakom odjava.

Ukoliko imate kakvih pitanja, pohvala ili pritužbi, možete nas kontaktirati na info@sarenikutak.hr.

Hvala vam!