JESU LI SVI ARTIKLI NA WEB SHOPU RASPOLOŽIVI
Svi artikli na web shopu s oznakom ”na zalihi” su raspoloživi. Ukoliko se ispostavi da sustav nije ažurirao stanje pojedinog proizvoda, kontaktirat ćemo Vas te dogovoriti želite li neki drugi proizvod ili odustajete od kupovine.
JESU LI SVE CIJENE NA WEBU 100 % TOČNE?
Cijene na webshopu Šarenog kutka se automatski generiraju iz naše baze artikala, tako da će u najvećem broju slučaja biti točne. Za svaku provjeru možete nas kontaktirati na info@sarenikutak.hr ili putem kontakt telefona navedenih na web stranici.
GDJE MOGU POGLEDATI VAŠE PROIZVODE?
Naše proizvode možete pogledati i isprobati u sjedištu poduzeća uz prethodni dogovor na 097/765 6544. Ukoliko na našoj stranici ne pronađete dovoljno podataka za neki proizvod, pošaljite nam upit na info@sarenikutak.hr i odgovoriti ćemo Vam u roku od dva sata.
ŠTO AKO POŠALJEM POGREŠNO ISPUNJENU NARUDŽBENICU?
Ne brinite! Ponovno ispunite narudžbenicu na web shop-u s ispravnim podacima te nam ju pošaljite. U polje “Bilješke uz narudžbu” navedite “Ispravak”, a naši djelatnici će samo posljednju narudžbu smatrati važećom.
MOGU LI PLATITI KREDITNOM KARTICOM?
Da, možete platiti sljedećim karticama.

  • American Express®, Visa, MasterCard®, Diners i Maestro® jednokratno
  • American Express® kreditnom karticom do 6 rata
  • Diners kreditnom karticom do 12 rata
  • MasterCard® i Visa kreditnim karticama Zagrebačke banke do 12 rata
  • Visa Inspire i Maestro® karticama Privredne banke Zagreb do 6 rata
ŠTO AKO ŽELIM NEKOME POSLATI PAKET BEZ RAČUNA (poklon)?
Prilikom naručivanja proizvoda obavezno u bilješkama navedite da je paket poklon. Račun ćemo tada poslati na Vašu email adresu navedenu u narudžbi.
ŠTO AKO ŽELIM NARUČITI ROBU NA IME TVRTKE (R1 račun)?
Prilikom naručivanja proizvoda nemojte zaboraviti dodati podatke tvrtke (ime, adresa, OIB).
KOJI JE ROK ISPORUKE NARUČENE ROBE?
Roba se šalje sljedeći dan nakon narudžbe (ako odaberete plaćanje pouzećem), odnosno dan nakon što zaprimimo uplatu. Paket stiže na kućnu adresu 1 (jedan) radni dan nakon slanja (izuzetak su otoci). Za dostavu na otoke molimo pogledati raspored dostave.
Sve narudžbe zaprimljene radnim danom do 9 sati bit će poslane na isporuku isti dan te dostavljene u roku od 24 sata.

Na dan dostave zaprimit ćete SMS s okvirnim vremenom dostave na broj mobitela koji ste naveli u narudžbi.

DOSTAVLJATE LI NA OTOKE?
Da. Naša dostavna služba je GLS d.o.o., a raspored vožnje na otoke možete pogledati na Raspored dostava – otoci. Ukoliko niste pronašli Vaš otok na ovoj listi, molimo kontaktirajte nas na 099/ 415 3809.

Dostava za sve narudžbe je BESPLATNA.

ŠTO AKO POŠILJKA NARUČENA NA WEB SHOPU NIJE U PREDVIĐENOM ROKU?
Ako poslana roba ne stigne u očekivanom vremenu (maksimalno dva radna dana), pošaljite nam email na info@sarenikutak.hr te ćemo provjeriti sa dostavnom službom gdje je zapelo. Za narudžbe na otoke dostava u pravilu traje nešto duže. (Raspored dostave na otoke)
ŠTO AKO DOBIJEM OŠTEĆENU ROBU?
Ukoliko ste našli skrivene mane na robi ili je oštećena prilikom transporta i reklamirali je u roku od 14 dana, dogovorit ćemo s Vama zamjenu robe ili povrat sredstava. Više pročitajte u rubrici POVRAT.
KOME MOGU UPUTITI REKLAMACIJE ZA KUPLJENI PROIZVOD NA WEB SHOPU?
Svako pitanje vezano uz reklamacije i povrate možete nam uputiti na info@sarenikutak.hr.
JESU LI SVE INFORMACIJE NA VAŠEM WEB SHOPU 100% TOČNE?
Naše stručno osoblje ulaže maksimalne napore u održavanju informacija ažurnima i točnima. U izuzetnim slučajevima su moguća odstupanja stvarnih podataka i podataka dostupnih na web stranicama. U slučaju bilo kakve promjene vezane uz naručeni proizvod, obvezujemo se kontaktirati kupca te ga obavijestiti o nastalim promjenama. Za sve dodatne informacije kontaktirajte voditelja web prodaje na info@sarenikutak.hr.
JESU LI MOJI PRIVATNI PODACI KOJE OSTAVLJAM KOD VAS ZAŠTIĆENI?
Svi podaci o korisnicima su dostupni samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje redovnog poslovanja (slanje ponuda, newslettera). Svi djelatnici poduzeća Šareni kutak d.o.o. odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti. Šareni kutak d.o.o. se obavezuje na čuvanje i tajnost osobnih podataka kupaca, koje smo prikupili prilikom aktivnosti na stranici (newsletter, narudžba proizvoda). Web stranice sadrže informacije o proizvodima i uslugama koje nudi poduzeće Šareni kutak d.o.o. te služe kao elektroničko prodajno mjesto tvrtke.
KAKO SE PRIJAVITI NA VAŠ NEWSLETTER?
Ukoliko želite dobivati obavijesti, možete se prijaviti na naš newsletter koji se nalazi dolje u desnom kutu naše stranice. Potrebno je samo unijeti e-mail adresu, ime i prezime te kliknuti ”Prijava”.
ZA SVA OSTALA PITANJA KONTAKTIRAJTE NAS NA INFO@SARENIKUTAK.HR